Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Dlaczego nie odrabiam zadania z córką czyli historia pewnego kota

  Zanim przejdę do obiecanego postu o kolorach chciałam Wam opisać śmieszną historię, która miała miejsce w zeszłym tygodniu w moim domu. I tym samym odpowiem na pytanie dlaczego nie robię zadań domowych z moja córką :) Brzmi dramatycznie?  Raczej nie. To ja przeżyłam dramat, będący następstwem okazanej przeze mnie pomocy :)   Ale wcześniej chciałam Wam napisać jak wygląda odrabianie pracy domowej w moim domu. Mój syn Jaś ma 9 lat a Emilia ma lat 5. Dopiero zaczęła szkołę ( tutaj w Irlandii dzieci zaczynają edukacje w wieku lat 5, co według mnie działa świetnie ).    Odkąd mój Jaś się uczy,  zadania domowe odrabiam z nim ja. Na początku były ślaczki, malowanki, pierwsze literki. Szło sprawnie bez dramatów. Jaś robi wszystko szybko, często nie zwracając uwagi na kwestie estetyczne. Oczywiście upominam go za to z lepszym lub gorszym skutkiem. Według mnie chłopcy tacy są. I nie będę jakoś strasznie przeżywać nieperfekcyjnych liter czy małej plamki w zeszycie. Wracając do tematu, zadan

O czym będzie mój blog...



  



  To mój pierwszy wpis na blogu. Chcę Was zainteresować i zachęcić do częstych odwiedzin. Pragnę, aby to było miejsce gdzie poznacie moje myśli, gdzie można się pośmiać,  ale również zatrzymać na chwile w pędzie życia zastanawiając się co w życiu istotne. Nie mam zamiaru dołować, tonąć w przemyśleniach, pragnę Wam pokazać Siebie...
  Jestem uśmiechniętą dziewczyną, czasem zagubioną, romantyczką ale umiem dobrze się bawić i kochać z całego serca :) Chcę żeby mój blog był miejscem gdzie można poczytać fajne teksty na temat życia na emigracji, na tematy typowo kobiece , problemy z dziećmi. Chcę się z Wami podzielić moimi wegetariańskim przepisami, moimi sposobami na pielęgnacje w zgodzie z naturą. Chce Wam również pokazać zalety diety wegetariańskiej, jak fajnie żyć w zdrowiu ze współczuciem w sercu.
  Myślę , że zainteresuje Was również pomysł stylizacji dopasowanych do danego typu figury, odpowiedniego doboru kolorów aby każda z nas czuła się pięknie każdego dnia. 
  Jestem również miłośniczką filmów, książek i muzyki.  Pokaże Wam co według mnie warto zobaczyć, posłuchać i przeczytać. Bardzo się cieszę, że po długich namysłach zdecydowałam się prowadzić ten blog..No bo kurczę kiedy jak nie teraz :)
   
   

Buziaki z deszczowej i tonącej w kolorowych liściach Irlandii...

Komentarze

  1. Zapomnialas dodac, ze jestes cytrynożerca:) przeczytalam wszystkie wpisy bede Cie tu odwiedzac!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty