Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Dlaczego nie odrabiam zadania z córką czyli historia pewnego kota

  Zanim przejdę do obiecanego postu o kolorach chciałam Wam opisać śmieszną historię, która miała miejsce w zeszłym tygodniu w moim domu. I tym samym odpowiem na pytanie dlaczego nie robię zadań domowych z moja córką :) Brzmi dramatycznie?  Raczej nie. To ja przeżyłam dramat, będący następstwem okazanej przeze mnie pomocy :)   Ale wcześniej chciałam Wam napisać jak wygląda odrabianie pracy domowej w moim domu. Mój syn Jaś ma 9 lat a Emilia ma lat 5. Dopiero zaczęła szkołę ( tutaj w Irlandii dzieci zaczynają edukacje w wieku lat 5, co według mnie działa świetnie ).    Odkąd mój Jaś się uczy,  zadania domowe odrabiam z nim ja. Na początku były ślaczki, malowanki, pierwsze literki. Szło sprawnie bez dramatów. Jaś robi wszystko szybko, często nie zwracając uwagi na kwestie estetyczne. Oczywiście upominam go za to z lepszym lub gorszym skutkiem. Według mnie chłopcy tacy są. I nie będę jakoś strasznie przeżywać nieperfekcyjnych liter czy małej plamki w zeszycie. Wracając do tematu, zadan

Czego posłuchać w jesienne wieczory - Zespół Mikromusic

  
  Kocham dobrą polską muzykę, stare rockowe zespoły, wspomnienie dorastania. Glany, plecak wojskowy i kasety magnetofonowe.  Polska muzyka przenosi mnie w tamte czasy, teksty mają swój sens i nigdy mi się znudzą. 
  Nie jestem fanką współczesnego polskiego grania. Znajdzie się czasem jakiś kawałek,  który wpadnie w ucho ale następny już według mnie jest do kitu. Nie widzę przekazu w tekstach wielu aktualnych wokalistów. Wszystko jest jakieś takie nijakie, bezbarwne. wchodzi jednym uchem i wychodzi drugim. Być może jestem tak związana ze starym polskim rockiem, że ciężko mnie zadowolić :)
  Ale szukając czegoś fajnego co zostanie ze mną na dłużej znalazłam parę perełek . Jedną z nich jest według mnie zespół Mikromusic.
  Założona w 2002 roku przez Natalię Grosiek i Dawida Korbaczyńskiego grupa wydała do tej pory pięć płyt, premiera kolejnej planowana jest na 30 października.  W 2004 roku zespół był finalistą opolskich debiutów. Muzyka Mikromusic to jak to mówi Natalia,  fuzja popu, jazzu, rocka i muzyki ludowej.
  Muzykę zespołu można usłyszeć w  filmie "Chemia", który z całego serca polecam.  Występuje w nim śpiewającą Natalia, według mnie świetny pomysł reżysera. Piosenka "Bezwładnie", którą nagrała ze Skubasem,  wycisnęła ze mnie wszystkie łzy, dla mnie jeden z najlepszych utworów polskiej muzyki. Warto wspomnieć również o kawałku  "Dom", "Nie umrę", "Krystyno" czy "Takiego chłopaka".
  Zachęcam Was kochani do posłuchania i obejrzenia ich teledysków na Youtube. Oczywiście wszystko jest kwestią gustu. Jeśli jednak jesteście zmęczeni tandetą i nijakością Mikromusic ukoi wasze zmysły. Piękny głos Natalii, ciekawe klipy, inteligentne teksty...polecam z całego serca.
Proszę dajcie znać co myślicie, jakie są Wasze opinie. Bedę za nie bardzo wdzięczna :)

https://www.youtube.com/watch?v=HSyCtsQo1vM

https://www.youtube.com/watch?v=tWLpGL9nNSY 


Buziaki B.


Komentarze

Popularne posty